Papu Design Oy:n värikäs True colors -mekko. Mekossa olevan kuosin on suunnittelut Hanna-Riikka Heikkilä.
True Colors -mekko. Kuosin suunnittelu Hanna-Riikka Heikkilä. Papu Design Oy.

Kuraattori kertoo 2: Papu meets art − Papu Design, Hanna-Riikka Heikkilä ja Riihimäen taidemuseo

Riihimäen taidemuseossa lauantaina 10.6.2023 klo 14 järjestettävässä esittelyssä tutustutaan Papu meets art -näyttelyyn näyttelyn kuratoineen amanuenssi Katja Vuorinen-Parmin johdolla. Kuraattori kertoo -kierrokselle voi osallistua museon pääsymaksun hinnalla.

Kuosisuunnittelua ja taidetta raikkaalla tavalla yhdistävässä näyttelyssä on esillä Papu Design Oy:n vaatteita ja asusteita sekä yrityksen kuosisuunnittelijan, taiteilija Hanna-Riikka Heikkilän (s. 1979) teoksia. Näyttelyä täydentävät Riihimäen taidemuseon kokoelmiin kuuluvat teokset.