Sauli Suomelan lasiteoksia Riihimäen taidemuseon näyttelysalissa.
Kuva: Ella-Maria Tommila

Taitelijatapaaminen: Sauli Suomela 29.11.2023 klo 17

Suunnittelija ja taiteilija Sauli Suomela esittelee näyttelyn ELEMENTS yleisölle Riihimäen taidemuseossa järjestettävässä taiteilijatapaamisessa keskiviikkona 29.11.2023 klo 17. Taiteilijatapaamiseen voi osallistua museon pääsylipun hinnalla.

ELEMENTS on Riihimäeltä kotoisin olevan helsinkiläisen suunnittelijan ja taiteilijan Sauli Suomelan (1969) yksityisnäyttely, joka rakentuu abstraktien maalausten, lasitaiteen ja multimediaalisten installaatioiden vuoropuhelulle. Näyttelyn teemana ja teosten lähtökohtana on neljä klassista alkuainetta eli elementtiä: maa, vesi, ilma ja tuli. Näiden peruselementtien inspiroimana teokset rakentavat vahvoihin väreihin, materiaaleihin ja erilaisiin toteutustapoihin perustuvan näyttelykokonaisuuden.