Pelle Positiivi värikkäissä vaatteissaan hauskassa asennossa.
Pelle Positiivi vierailee lasten Riemu-iltapäivässä 25.2.2024. © Mikko Kartano

Talvilomaviikon Riemu-iltapäivä 25.2.2024

Koululaisten talvilomaviikko 19.2.–25.2.2024 huipentuu Museokeskus Riemussa lasten Riemu-iltapäivään sunnuntaina 25.2. klo 14, jolloin museokeskuksessa esiintyy TV:stäkin tuttu Pelle Positiivi. Lisäksi klo 13–14 kasvomaalausta lapsille Riemu-iltapäivän teeman mukaisesti. Riemu-iltapäivään on vapaa pääsy alle 18-vuotiaille. Muut pääsevät mukaan Museokeskus Riemun pääsymaksun hinnalla.

Lisäksi koko viikon ajan omatoimista askartelua ja piirustustehtäviä lapsille Museokeskus Riemun pääsymaksun hinnalla.

Esillä ovat Riihimäen taidemuseon näyttely Kahdet kasvot – Taiteilijoiden omakuvia sekä Riihimäen kaupunginmuseon näyttely Visiittikortteja –Visiittikorttikuvia Riihimäen kaupunginmuseon kokoelmista. Lisäksi Arkipäivän elämää Egyptissä -pienoisnäyttely.