Kuraattori kertoo 1: Yleisöopastus Eat & Eye -näyttelyyn

8.5.2023 Tiedotteet

HERMAN VEDEL (1875-1948), Istuva nainen, ajoittamaton. Öljy kankaalle. Riihimäen taidemuseo, Tatjana ja Pentti Wähäjärven kokoelma.

Riihimäen taidemuseossa järjestetään lauantaina 13.5.2023 klo 13 tapahtuma Kuraattori kertoo 1, jossa tutustutaan esillä olevaan Eat & Eye -näyttelyyn näyttelyn kuratoineen amanuenssi Katja Vuorinen-Parmin johdolla. Lisäksi samana päivänä on mahdollisuus omatoimiseen äitienpäiväkorttien askarteluun klo 14.30−​16.30 taidemuseon työpajatilassa. Tapahtumaan voi osallistua museon pääsymaksun hinnalla.

Sarja saa jatkoa lauantaina 10.6. klo 14 Kuraattori kertoo 2 -tapahtumassa, jolloin tutustutaan esillä olevaan Papu meets Art −​ Papu Design, Hanna-Riikka Heikkilä ja Riihimäen taidemuseo -näyttelyyn. Myös tähän tapahtumaan voi osallistua museon pääsymaksun hinnalla.​ Tervetuloa!