Museokeskus Riemun edustalla kulkevalla Temppelikadulla tehdään kesällä 2024 saneeraustöitä, joilla saattaa olla vaikutuksia museokäyntiin

29.5.2024 Tiedotteet

Temppelikadun saneerausurakan on tarkoitus valmistua elokuussa 2024. Kuva: Jenniina Nummela

Museokeskus Riemun edustalla kulkevalla Temppelikadulla tehdään kesän 2024 aikana saneeraustöitä sisältäen katualueen päällysrakenne-, valaistus ja viherrakennetyöt. Saneeraustyöt aiheuttavat alueella poikkeavia järjestelyjä. Työt tehdään pääosin jalkakäytäväalueella eikä se aiheuta merkittävää haittaa ajoneuvoliikenteelle. Jalankulku alueen kiinteistöille pyritään pitämään työn aikana auki. Pysäköintiä saatetaan kuitenkin rajoittaa työalueiden läheisyydessä. Pysäköintipaikkoja löydät esimerkiksi museokeskuksen läheisyydessä sijaitsevalta Kulmakujan pysäköintialueelta (Kulmakuja 8). Myös opasteissa saattaa tietöistä johtuen olla puutteita. Lisäksi ajoittaiset vesikatkot alueen kiinteistössä saattavat olla mahdollisia.

Pahoittelemme saneeraustyöstä asiakkaillemme mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Lue lisää Riihimäen kaupungin katualueiden työkohteista täältä.

Kulmakujan pysäköintialue (Kulmakuja 8)

Kulmakujan pysäköintialue (Kulmakuja 8) Hyppää upotetun kartan yli: Kulmakujan pysäköintialue (Kulmakuja 8)