Taide + jooga – Ajatuksen ja liikkeen vapaata virtaa Riihimäen taidemuseossa lauantaisin 18.9., 2.10., 13.11. ja 11.12. klo 9.00–10.30

15.9.2021 Tiedotteet

Kesän suositut workshopit saavat jatkoa – tervetuloa uppoutumaan Riihimäen taidemuseon näyttelyihin uudella tavalla! Taidekokemuksen ja joogaharjoituksen yhdistäminen avaa yllättäviä näkymiä ja synnyttää vertaansa vailla olevan Taide + jooga -elämyksen. Aamupäivän alussa taidemuseon amanuenssi Kukka Pitkänen johdattaa meidän valikoitujen taideteosten maailmaan, minkä jälkeen Valoisan salin joogaopettaja Kirsi Helstelä ohjaa teosten teemoja syventävän joogaharjoituksen.

Tutkimme taidetta ja joogaa lauantaiaamupäivisin aina eri näkökulmasta. Workshopit muodostavat yhdessä toisiaan täydentävän kokonaisuuden, mutta voit halutessasi osallistua myös yksittäisiin workshop-päiviin.

WORKSHOP-TEEMAT

18.9. Kehon luonnolliset kaaret taiteessa ja joogassa
2.10. Strike a pose! Mitä asennot ja asusteet kertovat?
13.11. Tanssijoita ja taiteilijoita
11.12. Värit tunnelmien ja merkitysten luojina

HINTA JA ILMOITTAUTUMINEN

15 € / 1 krt
50 € / 4 krt

Hinta sisältää Taide + jooga -harjoituksen ja sisäänpääsyn Riihimäen taidemuseon näyttelyihin. Joogaharjoitusta varten tarvitset mukavat liikuntavaatteet ja joogamaton. Jos tarvitset lainamaton, ilmoitathan siitä varauksen yhteydessä. Kysy lisää ja varaa paikkasi Riihimäen taidemuseosta taidemuseo@riihimaki.fi tai p. 040 330  4124.