Unikko-iltapäivä 9.10.2022

Riihimäen taidemuseossa vietetään Unikko-iltapäivää sunnuntaina 9.10.2022 klo 12−16. Unikko-iltapäivä on osa Maija Isola – Kuoseja Amforasta Unikkoon -näyttelyn oheisohjelmaa.

Unikko-iltapäivän ohjelmassa on yleisöopastus, jossa perehdytään tarkemmin Unikon suunnittelija Maija Isolan painokangaskuoseja esittelevään näyttelyyn klo 12.30. Klo 13.30−15 järjestetään kukkasormustyöpaja yhteistyössä Kukkakauppa Hortensian kanssa. Kukkasormustyöpajan ohjaajana toimii Maija Natunen. Lisäksi taidemuseon työpajahuoneessa on omatoiminen kuosityöpaja, jossa voi suunnitella oman kuosin Unikon inspiroimana.

Kaikki Unikkoon pukeutuneet museokävijät voivat osallistua arvontaan, jonka palkinto on teeman mukainen. Lisäksi teemaan liittyviä tarjouksia Museokauppa Helenessä.

Unikko-iltapäivään ja Maija Isolan näyttelyyn on vapaa pääsy klo 12−16. Näyttely päättyy sunnuntaina 23.10.2022.